Leverans

På A-Hjort erbjuder vi ALLTID gratis frakt - oavsett storleken på din order.

Vår webbshop är alltid öppen dygnet runt och du kan handla när du vill.

När du har beställt, kommer du att få en kvitto via e-post (en orderbekräftelse) som bekräftar mottagandet av din order och att den har lagts in i vårt system. När din order är packad på vårt lager kommer du att få en e-postbekräftelse på att ordern är behandlad och en spårningslänk till paketleveransen. Din faktura skickas separat via e-post från Klarna.

Vi skickar dina smycken gratis och snabbt med Bring - till ett utlämningsställe eller hemleverans och alltid med spårning och försäkring.
Vi förbehåller oss rätten till eventuella förseningar hos Bring.

Vi erbjuder alltid fri frakt och snabb leverans
På A-Hjort strävar vi alltid efter att din beställning ska levereras så snabbt som möjligt. Vi försöker alltid att skicka din order inom några arbetsdagar så att du har den inom 1-2 arbetsdagar. Det kan dock hända att den vara du har beställt inte finns i lager - men våra leverantörer har ofta leverans dag för dag, så vi förbehåller oss rätten till mindre förseningar.

Om din order är en brådskande present eller liknande, kontakta oss gärna - då kan vi omedelbart svara på om vi skickar smyckena samma dag eller dagen efter.

"Vid alla transaktioner förbehåller sig A-Hjort rätten att korrigera prisfel, stavfel, slut på eller utgångna varor, misstankar om bedrägeri samt force majeure. Om något av de nämnda förhållandena är aktuellt, förbehåller vi oss rätten att helt eller delvis annullera en affär. Om det uppstår något i samband med din beställning, kommer vi självklart att kontakta dig så snabbt som möjligt för att lösa problemen."

OBS! Om ditt paket inte hämtas ut i paketbutiken och därmed returneras till oss kommer en avgift på 100 SEK att debiteras.